به گزارش آنی تل به نقل از خبر آنلاین، هم اكنون روی اپ اینستاگرام فقط ویدئوهای 60 ثانیه ای قابل آپلود هستند اما ویدئوهای جدید بلندقد(vertical) هم خواهند بود.
مدیران اپلیكیشنِ به اشتراك گذاری عكس و ویدئو، با تولیدكنندگان محتوی برای توسعه كار خود مذاكره كرده اند.
اینستاگرام در سال 2012 به قیمت 1 میلیارد دلار توسط فیس بوك خریداری شد و مارك زاكربرگ علاقه خاصی به توسعه محتوای ویدئویی روی آن دارد. دلیل آن پرفروش تر بودن تبلیغات ویدئویی هم به سایر انواع تبلیغات اینترنتی است كه قبلاً روی فیس بوك تجربه شده و حالا مقرر است روی اینستاگرام هم تجربه شود.
بنابراین یكی از دلایلی كه اینستاگرام به ویدئوهای 60 دقیقه ای روی پلت فرم خود فكر می كند، همین مبحث است تا درآمد بیشتری عادی فیس بوك شود.
با 800 میلیون كاربر فعال ماهانه تبلیغ كننده ها نیاز به زمان بیشتری برای تبلیغ محصول خود روی اینستاگرام پیدا كنند و اینجاست كه ویدئوهای طولانی تر نمود پیدا می كنند.
البته ممكن است بر مبنای استراتژی جدید، ویدئوها با پرداخت از جانب كاربران تعریف شود تا سیاستی مشابه یوتیوب روی آن پیاده سازی شود.
300 میلیون كاربر فعال روزانه ویدئوهای 15 ثانیه ای خویش را همراه با عكس روی این پلت فرم آپلود كرده و به مدت 24 ساعت ماندگاری دارد. از جانب دیگر استوری های اینستاگرام بسیار محبوب شده و بزودی ویدئوهای طولانی جای آن را می گیرد.