در ۲۵ منطقه مخابراتی؛

سامانه ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات مبتلا به اختلال می گردد

سامانه ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات مبتلا به اختلال می گردد آنی تل: شركت مخابرات ایران از بروز اختلال موقت در سامانه نرم افزاری CRM_ADSL (مدیریت ارتباط با مشتریان اینترنت) در ۲۵ منطقه مخابراتی كشور اطلاع داد.


به گزارش آنی تل به نقل از شركت مخابرات ایران، با عنایت به ضرورت انتقال سامانه نرم افزاری CRM_ADSL متمركز شركت مخابرات ایران از سرورهای موجود به سرورهایی با معماری و زیرساخت جدید، از ساعت ۲ تا ۸ بامداد روز جمعه نهم آذرماه ۱۳۹۷، سامانه CRM متمركز، قطع و از دسترس خارج خواهد شد. با عنایت به ضرورت انجام عملیات دان تایم (Downtime)، در مدت زمان مورد اشاره، امكان فروش سرویس جدید، تمدید یا شارژ وجود نخواهد داشت، اما هیچ اختلالی در سرویس مشتریان شركت تولید نمی گردد.

عملیات Downtime به منظور ارتقای سامانه CRM متمركز شركت مخابرات ایران، در ۲۵ استان شامل استان های خراسان شمالی، بوشهر، كهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، زنجان، همدان، ایلام، مازندران، كردستان، كرمانشاه، مركزی، گلستان، هرمزگان، اردبیل، كرمان، گیلان، یزد، خوزستان، البرز، قم، قزوین، سمنان، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی اجرا می گردد.

1397/09/08
15:29:48
5.0 / 5
5035
تگهای خبر: اینترنت , سرویس , مخابرات , نرم افزار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات