رویداد جایزه كیفیت آسیاتك برگزار شد؛

رونمایی از  مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴

رونمایی از  مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴ آنی تل: رویداد ششمین دوره از جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) روز پنجشنبه 1 آذر 1403 در سالن همایش های رایمون مدیا اجرا شد.



به گزارش تجاری خبرگزاری مهر، در این رویداد سه شرکت زیرمجموعه انتقال دیتای آسیاتک: رایمون مدیا، عصر داده های آسیاتک و داده پردازی معتمد تیس، تندیس و تقدیرنامه کیفیت آسیاتک را دریافت نمودند.

تغییرات زیادی را پشت سر گذاشتیم و رشد کردیم

مهندس محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک در این رویداد با اشاره به سهم بازار بالای آسیاتک در استانهای مختلف کشور توضیح داد که چنین دستاوردهایی نتیجه انتقال دانش و تعالی جویی است. او همین طور اظهار داشت: «آسیاتک از شروع تاسیس تا حالا پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است. در این سال ها تغییرات زیادی در ساختار آسیاتک بوجود آمد، جنس سرمایه گذاران و سهامداران تغییر و این مجموعه چندین پله رشد کرد.»
مدیرعامل آسیاتک همین طور درباره ی سه شرکت زیرمجموعه نیز توضیح داد: «این شرکتها از زمان شروع به فعالیت گرفتار تحولاتی شدند و امروز هرکدام در یک حوزه خاص و با هدف تجاری مشخصی مشغول فعالیت اند.»
مهندس یوسفی زاده در ادامه بیان کرد: «امروز باید به این فکر نماییم که چگونه می توانیم سیستم محور باشیم. اگر امضایی می نماییم، بدانیم برای چه کاری است و چه کار باید نماییم که پروسه اجرا و فعالیت آن کار کوتاه تر و به تحقق اهداف سازمان نزدیک تر شود. ضمن این که باید اطمینان بیشتری بوجود آورد تا فرآیندهای بازبینی و کنترل نیز بر طبق این فرایند، ساده تر باشند.»

تدوین مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک ۱۴۰۴

مهندس محسن یوسف پور، قائم مقام مدیرعامل نیز در این رویداد پیرامون الزامات حاکمیت شرکتی توضیحاتی ارائه داد. او در این زمینه اظهار داشت: «حاکمیت شرکتی کمک می نماید که پایه هایی را که برای رسیدن به اهداف بلندتر نیاز است، ایجاد نماییم.» او همین طور اشاره نمود که این یک موضوع فانتزی و نمایشی نیست و لازم است در ذهن همه کارکنان شکل بگیرد.
شراره اعتصامی، مدیر برنامه ریزی ومطالعات رهبردی نیز در این رویداد به ارائه مطالبی پیرامون مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک ۱۴۰۴ که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی پیاده سازی شده است پرداخت. او اشاره نمود که این مدل شامل: رهبری و استراتژی، عملیات، مدیریت منابع، نتایج برداشتی و عملکردی است. مفاهیم بنیادین این مدل نیز شامل: نگرش سیستمی، دلبستگی کارکنان، دستیابی به نتایج پایدار و ارزش آفرینی برای مشتریان و... است.

در بخش دیگری از این مراسم که با حضور مدیران ارشد و معاونان آسیاتک و تعدادی از اعضاء هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه برگزار گردید، محمد صالحی نژاد، معاون راهبرد آسیاتک، یوسف پناهی، مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس، رضا رجالزاده، مدیرعامل عصر داده های آسیاتک و بهروز نصرالهی مدیرعامل رایمون مدیا درباره ی برنامه و تجربه خود برای اجرای مدل تعالی در سازمان متبوع شان سخنرانی کردند.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1403/09/05
10:11:57
5.0 / 5
11
تگهای خبر: سیستم , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات