بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به همراه اول رسید

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به همراه اول رسید آنی تل: در چهارمین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان برند خوب، اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران شد.



به گزارش آنی تل به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان ها، شرکت های پیشرو در عرصه مسئولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرائی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان میهمان ویژه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما اجرا شد.
در ابتدای این مراسم، بعد از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رئیس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.
ناتاشا پاولوویچ در قسمتی از پیام خود با تأکید بر اینکه توسعه اقتصادی نباید سبب تخریب محیط زیست شود، از مسئولان حوزه ارتباطات خواست که مسئولیت اجتماعی خودرا در حوزه تغییرات اقلیمی عملی کنند و برنامه ریزی های جدیدی دراین زمینه داشته باشند.
وی تاکید کرد که تنها با تاکید بر ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی، می توان از این مسئله جلوگیری کرد.
این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، قدردانی از سازمان های فعال در این زمینه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام می دهد.
بر اساس تعریف جشنواره، «مسوولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که به طور معمول پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است. روابط عمومی سرآمد فراتر از وظایف سازمانی خود عمل کرده و به عنوان یک شهروند مسئول سازمانی به عملکردی فراتر از چارچوب های سازمانی فکر و به سازمان کمک می نماید که با انسجام و قاطعیت بیشتر به طرف سرآمدی و اجرای مسئولیت اجتماعی حرکت نماید.
مسوولیت اجتماعی شرکتها که به بررسی نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش های اخلاقی می پردازد؛ بوسیله کمک به جامعه به مسئولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط توجه دارد و با اتخاذ تاکتیک های لازم و حمایت هایی فراتر از الزامات قانونی به رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود کمک می نماید.
در همین راستا، همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که کارهای مسئولیت اجتماعی خودرا در سه محور «حمایتگری و اسپانسری»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب دو نشان برتر در این جشنواره شد.
هیات داوران جشنواره به پاس برنامه ریزی، اجرا و توجه ویژه مدیریت ارتباطات همراه اول به مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی را به این شرکت اعطا کرد.
همچنین هیات داوران به سبب اهتمام مدیرعامل همراه اول در ترویج مسئولیت اجتماعی، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» را نیز به مهدی اخوان بهابادی تقدیم کرد.

1403/07/28
09:58:24
5.0 / 5
33
تگهای خبر: ابزار , اپراتور , ارتباطات , استاندارد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات