برقراری 15میلیون تماس صوتی و تصویری در بله

برقراری 15میلیون تماس صوتی و تصویری در بله آنی تل: بصورت روزانه 500 هزار تماس صوتی و تصویری و ماهانه 15 میلیون تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله برقرار می شود.


به گزارش آنی تل به نقل از پیامرسان بله، بصورت روزانه ۵۰۰ هزار تماس صوتی و تصویری در اپلیکیشن بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران برقرار می شود. علاوه بر این، مجموع زمانی که افراد در روز از تماس بله استفاده می نمایند، بیش از ۳ میلیون ساعت است. همین طور ماهانه ۱۵ میلیون تماس صوتی و تصویری در این اپلیکیشن برقرار می شود و در عین حال رضایت کاربران که در آخر تماس توسط خودشان ثبت می گردد، ۸۰ درصد است. امین تجملیان، قائم مقام اپلیکیشن بله، دربارهٔ آمار قابل توجه تماس در بله، افزود: «تماس هایی که در تعطیلات آذر به خاطر آلودگی هوا، برقرار شد؛ بدون کاهش رضایت بوده است. در آن ایام بصورت روزانه میزبان حدودا ۱۰۰ هزار تماس بیشتر در بله بوده ایم.» امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با خارج از کشور یکی از مهم ترین قابلیت های تماس در بله شمرده می شود که برقراری ارتباط تصویری را با دوستان و عزیزانی که فاصله ٔ زیادی با یکدیگر دارند به آسانی فراهم می آورد. این اپلیکیشن، خاصیت های مهمی از قبیل تماس گروهی تا ۲۰ نفر و امکان تشکیل جلسات و ویدئو کنفرانس، به اشتراک گذاشتن صفحهٔ دستگاه ( screen share) و ساخت لینک در بله امکان پذیر است. علاوه بر این، با قابلیت «دعوت مخاطبین به تماس» می توان با افرادی که عضو یک گروه نیستند، بدون نیاز به ساخت گروه، تماس برقرار کرد یا آنها را به یک تماس دیگر اضافه کرد. پیشرفت بیش از پیش تکنولوژی سبب شده تا خیلی از کسب وکارها به فکر داشتن نیروهای متخصص و برقراری ارتباط با افرادی در دیگر شهرها و سایر کشورها باشند و بتوانند ازراه دور و غیرحضوری با آنها همکاری کنند. در چنین حالتی باید نرم افزاری را شناسایی کنند که علاوه بر برقراری ارتباط به عنوان یک پیامرسان، در ایران نیز در دسترس باشد تا به بهترین شکل و باکیفیت بالا در بستری ایمن و مطمئن ارتباط خودرا برقرار کنند. در همین راستا، یکی از نقاط تأثیرگذار برای تماس تصویری دوران همه گیری کرونا بود که خیلی از افراد مجبور به خانه نشینی بودند و درصد زیادی از کارمندان بصورت دورکار (از راه دور) وظایف خودرا انجام می دادند. پس از دوران شیوع ویروس کرونا نیز نیاز و عادت مردم، آنها را به سمت اپلیکیشن هایی که دارای این توانایی بودند، سوق داد. اپلیکیشن بله، پیامرسان رسمی بانک ملّی ایران، با کوشش برای تبدیل شدن به زیست بوم دیجیتال مردم ایران علاوه بر خدمات بانکی و پرداختی خود، بر خاصیت پیام رسانی و ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری تمرکز کرده است تا مردم تمامی نیازهای ارتباطی و خدماتی و دیجیتالی خودرا با بهترین کیفیت در این بستر مرتفع سازند.


منبع:

1402/11/01
16:32:52
5.0 / 5
604
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , پیام , پیامرسان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات