اختلال برخی پیام رسان های داخلی رفع شد
به گزارش آنی تل، بررسی ها از آن حکایت می کند که اختلال رخ داده دربرخی از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی رفع شده است و پیشبینی می شود اختلال سایر پیام رسان ها هم بزودی برطرف شود.
به گزارش آنی تل به نقل از ایسنا، طبق اعلام کاربران فضای مجازی، برخی پیام رسان های داخلی از جمله، ایتا، بله، سروش پلاس و آی گپ و برخی شبکه های اجتماعی مانند ویراستی و روبیکا از ساعات پس از ظهر روز دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت از دسترس خارج و کاربران آنها گرفتار مشکل شدند. علت این امر از جانب مسؤلان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشکل در شبکه تأمین برق در یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام گردید.
با گذشت چندین ساعت از ایجاد این اختلال، بررسی ها از آن حکایت می کند که اختلال رخ داده در بعضی از پیام رسان ها رفع شده است.
در همین رابطه محمد احسان خرامید_ مدیر مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اظهار داشت: سکوهای بله، آیگپ، گپ و سروش پلاس، همینطور شبکه های اجتماعی ویراستی و روبیکا درحال خدمت رسانی هستند و پیام رسان ایتا هم در کوتاهترین زمان ممکن رفع مشکل خواهد شد. وزیر ارتباطات هم از ساعات پیش شخصاً در محل دیتاسنتر حضور دارند و از نزدیک بر عملیات فنی تیم های مستقر نظارت دارند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب