اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سئول

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سئول اهداف متفاوتی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی وجود دارد که می توانیم به تعامل بسیار تاثیر گذار بین تولید کنندگان و خریداران اشاره کنیم.


نمایشگاه بین المللی سئول

یکی از اصلی ترین مراکزی که در تهران نمایشگاه های بزرگ برگزار می شود سئول است. نمایشگاه بین المللی سئول با هدف توسعه شرکت های تجاری و اقتصادی و استفاده از فضا و امکانات نمایشگاهی بستری مناسب را فراهم کرده است. با برپا شدن سی امین نمایشگاه بین المللی شوینده، پاک کننده ، بهداشتی و سلولزی برای تولید کنندگان و صادر کنندگان داخلی و خارجی فراهم کرده است. این نمایشگاه بین المللی علاوه بر به نمایش گذاشتن محصولات می تواند مبادلات تجاری و اقتصادی را در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی سئول توسعه دهند و این نوع قرار داد هارا توسعه دهند. این نمایشگاه با داشتن تسهیلات مناسب نمایشگاهی و همچنین وجود  نیرو های ماهر و مبتدی بستر بسیار مناسبی برای شرکت های مختلف فراهم کرده است. با این کار شرکت های تجاری و اقتصادی می توانند ایده های خلاقانه خود را به نمایش بگذارند.

 

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سئول

اهداف متفاوتی برای برگزاری نمایشگاه بین المللی وجود دارد که می توانیم به تعامل بسیار تاثیر گذار بین تولید کنندگان و خریداران اشاره کنیم. با شناخت محصولات شرکت های تجاری و اقتصادی، کاربران می توانند قرار داد هایی را برای خرید همیشگی و مداوم با این نوع شرکت ها ثبت کنند. علاوه بر این در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه می توان به معرفی آخرین تسهیلات و خدماتی پرداخت که این شرکت ها به مشتریان ارائه می کنند.

با شناخت و آشنایی بیشتر افراد با این نوع خدمات می توان به صورت گسترده تری سرمایه گذاری انجام داد  و زمینه مناسبی برای جذب کردن سرمایه گذاران ایجاد نمود. همچنین هدف از برگزاری نمایشگاه بین المللی سئول شناخت توامندی هایی که یک شرکت داخلی است. با ایجاد نمایشگاه می توان با جذب کاربران قرار دادهای تجاری را امضا کرد و شرکت و اهداف اقتصادی را آن را توسعه داد.

 

غرفه سازی در نمایشگاه بین المللی سئول

برای شرکت در پنجمین نمایشگاه بین المللی ایران سبز باید بهترین غرفه سازی را انجام دهید. طراحی کردن غرفه به صورت حرفه ای برای ارتباط بهتر با مشتری بسیار خوب به نظر می رسد. با بهترین طراحی می توانید به جذب مشتری بپردازید و سرمایه گذاری گسترده تری را انجام دهید. در نتیجه ساخت غرفه در نمایشگاه بین المللی از اهمیت ویژه ای برخودار است. توصیه می شود بیشترین بودجه خود را به طراحی غرفه سازی اختصاص دهید زیرا این کار به جذب مشتری کمک زیادی می کند. طراحی یک غرفه کوچک بو بسیار شکیل تاثیر بیشتری نسبت به غرفه های بزرگ بدون طراحی هستند. طراحی برای غرفه سازی باید به صورت اصولی انجام شود. همچنین باید از متریالی استفاده کرد که سبک و به راحتی نصب شود. طراحی غرفه باید به گونه ای باشد که تاثیر مستقیمی بر کاربران داشته باشد. استفاده از تابلو های تبلیغاتی نیز می تواند برای جذب مخاطبان بسیار مناسب باشد.

  1. نمایشگاه قطعات خودرو
  2. نمایشگاه کاغذ مقوا 
  3. نمایشگاه لوازم خانگی 1402 
  4. نمایشگاه لیزر و فوتونیک
  5. نمایشگاه مبلمان

 

ظرفیت نمایشگاه بین المللی سئول

نمایشگاه بین المللی سئول در مساحت هشتصد و پنجاه هزار هکتار ساخته شده است که از مساحتی که گفته شد حدود صدو بیست هکتار به صورت سرپوشیده ساخته شده اند و سی پنج هزار متر مربع ازاین فضا به صورت محیطی باز طراحی شده است. علاوه براین نمایشگاه بین المللی بیست و دو هزار متر مکعب فضا باز دارد. همچنین این نمایشگاه بزرگ حدود بیست و یک هزار فضا برای دسترسی به محل نمایشگاه دارد. این محیط بزرگ نشان دهنده توسعه یافتن محل برگزاری نمایشگاه است. نمایشگاه بسیار بزرگ یک مزیت محسوب می شود زیرا شرکت های تجاری بسیار معتبر نیز درپنجمین نمایشگاه صادراتی شرکت می کنند و می توانند برای تعامل و ایجاد تجربه بسیار خوب باشند.

 

مهارت کارکنان در نمایشگاه بین المللی سئول چقدر مهم است؟

یکی از عواملی که در نمایشگاه بسیار اهمیت دارد و در موفقیت افراد نیز تاثیر گذار است کارکنان مناسب برای اداره غرفه ها است. کارکنان انتخاب شده باید توانایی لازم برای ارتباط برقرار کردن مشتریان را داشته باشند و بتوانند بهترین تعامل را با محیط و بینندگان نمایشگاه ایجاد کنند. کارکنانی که در غرفه ها کار می کنند باید آشنایی کاملی با محصولاتی که در غرفه موجود است داشته باشند و همچنین باید با تعرفه های گمرکی و تجاری نیز آشنا باشند. علاوه بر این افرادی که کارکنان نمایشگاه هستند باید از مکان های عمومی نمایشگاه بین المللی مثل تلفن عمومی، کمک های اولیه، سرویس بهداشتی آشنایی داشته باشند تا در صورت نیاز اطلاعات کافی در اختیار کاربران قرار دهند.

 

در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز و پتروشیمی افراد و کاربران با میل و علاقه برای بازدید می آیند در نتیجه باید از تمام ظرفیت نمایشگاه برای جذب کاربران استفاده کرد.

 

آنالیز کردن مخاطبان برای قرارداد های تجاری

نمایشگاه های بین المللی یک فرصت مناسب برای آنالیز کردن مشتریان و همچنین برنامه ریزی برای جذب مشتریان است. برای انجام ایده های مناسب می توانید تعداد بازدید کنندگان، نوع محصولی که مشتریان بیشتر به آن توجه کرده اند و حوزه فعالیت خود را ثبت کنید. این اطلاعات می توانند در کارت های مختلف ثبت شوند و به صورت بایگانی برای برنامه ریزی بیشتر ثبت گردند. اگر روابط عمومی کارکنان در زمینه شناخت محصولات بیشترباشد می توانند جامعه هدف را بشناسند و بر جذب مخاطبان به طرف غرفه تجاری و اقتصادی شما تمرکز نمایند. استفاده از تبلیغات و ابزار ارتباط جمعی می تواند به شما در این زمینه کمک کند. با استفاده از این وسایل اطلاعاتی که تصمیم دارید در اختیار مخاطبان قرار بگیرد قبل از شروع نمایشگاه به مخاطبانتان داده خواهد شد. سطح رقابت در نمایشگاه ها بالااست در نتیجه باید در همه ظرفیت های برند تجاری خود استفاده کنید. یکی از تبلیغات برای جذب مخاطبان استفاده بروشور های جذاب است. در طراحی بروشور ها می توانید برند خود را تبلیغ کنید و همچنین می توانید قوانین شرکت را در بوروشور قید کنید.

 

نکات مهم در انتخاب غرفه نمایشگاه

در انتخاب غرفه نمایشگاه بهتر است غرفه ای را انتخاب کنید که در مکان های اصلی نمایشگاه و راهرو ها باشد. غرفه هایی که در دور دست قرار گرفته اند بازدید کنندگان کمتری را جذب می کنند. اگرچه انتخاب غرفه ممکن است در اختیار شرکت ها تجاری نباشد.

 اگر اجازه انتخاب غرفه مورد نظر را داشته باشید، غرفه ای را انتخاب کنید که شرکت های قوی در کنار آن ها قرار داشته باشند. با وجود این شرکت ها مشتریان بیشتری از غرفه شما دیدن خواهند کرد. بهتر است بدانید شرکت کننده در غرفه نمایشگاه بدون هماهنگی اجازه واگذاری غرفه خود را ندارند. در هنگام اجرا نمایشگاه تمام غرفه ها اجازه فروش محصولات خود را ندارند اما می توانند قرار داد امضا کنند.

 

کلام آخر

نمایشگاه بین المللی سئول با هدف برگزاری برای نمایشگاه های مختلف به صورت گسترده فعالیت می کنند. محصولاتی که در نمایشگاه موجود هستند می توانند برای معرفی محصولات تجاری باشند یا با هدف آشنایی با محصولات در غرفه قرار گرفته باشند. برای جذب مخاطب در این نوع نمایشگاه ها می توانید از بروشور های تبلیغاتی استفاده کنید و برند خود را به کاربران و مخاطبان نشان دهید. از دیگر عواملی که می تواند به شما در جذب مخاطب کمک کند طراحی غرفه شیک و بسیار زیبا است. با طراحی غرفه با ایده های خلاقانه می توانید مخاطبان بیشتری را در شرکت خود جذب کنید و محصولات خود را به مخاطبان معرفی نمایید. در هنگام انتخاب غرفه، غرفه هایی را انتخاب کنید که در مکان اصلی نمایشگاه قرار داشته باشند.

1401/12/24
16:36:17
5.0 / 5
382
تگهای خبر: رپورتاژ , ابزار , تلفن , تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات