گوگل و سئوی سایت آموزشی

گوگل و سئوی سایت آموزشی اگر می‌خواهید وبسایت آموزشگاه شما در صفحه اول گوگل ظاهر شود، این اولین نقطه تماس شماست. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.


برای مثال، اگر یک آموزشگاه در تهران هستید، ممکن است بخواهید زمانی که افراد عبارت «آموزشگاه نزدیک من» یا «آموزشگاه تهران» را جستجو می‌کنند، نتیجه اول گوگل باشید. اکثر مردم روی اولین نتیجه کلیک می کنند، بنابراین ظاهر شدن در بالا معمولاً به معنای ترافیک، سرنخ ها و مشتریان بیشتر است. بنابراین ممکن است به دنبال رپورتاژ آگهی در سایتهای آموزشی باشید.

 

اما دقیقاً چگونه اینجا بالاتر از رقابت ظاهر می شوید؟ گوگل در نتایج جستجو به ترتیب معمولا 4 نوع از نتایج را نشان می دهد:

1- تبلیغات ادوردز: که گوگل شخصا بابت آنها از کسب و کارها پول گرفته است.

2- نتایج نقشه ای (بسته نقشه): که اطلاعات کسب و کارهای گوگل مپ را نمایش می دهد و بر اساس منطقه جغرافیایی جستجو کننده، شامل نزدیکترین کسب و کارها می باشد.

3- نتایج قطعه برجسته (featured snippets) : که معمولا در نتایج جستجوی فارسی کمتر دیده می شوند و نتایجی است که گوگل روی آنها تاکید بیشتری دارد.

4- نتایج ارگانیک عادی

 

چگونه با تبلیغات به صدر گوگل برسیم

اگر تبلیغات همان چیزی است که در بالای نتایج برای کلمه کلیدی هدف خود می بینید، پس تنها راه برای نمایش درست سایت آموزشگاهی در بالای گوگل، پرداخت هزینه برای تبلیغات است.

چگونه؟ فقط برای تبلیغات گوگل ثبت نام کنید و یک کمپین جستجو راه اندازی کنید.

تبلیغات جستجوی گوگل بر اساس پرداخت به ازای کلیک (PPC) کار می کنند. این بدان معناست که شما برای کلمات کلیدی که می خواهید در گوگل نمایش داده شوند، پیشنهاد می دهید. اگر یک سایت آموزشگاه در تهران هستید، می توانید برای کلمات کلیدی مانند " آموزشگاه در تهران" و " آموزشگاه در نزدیکی من" پیشنهاد دهید.

 

چگونه برای سایت آموزشی با سئوی محلی به صدر گوگل برسیم؟

اگر مردم هنگام جستجوی کسب و کارهای محلی کلمه کلیدی شما را جستجو کنند، اغلب یک "بسته نقشه" را در بالای نتایج می بینید. برخلاف اکثر نتایج جستجو، فهرست‌های بسته نقشه شما را به فهرست کسب‌وکار «گوگل بیزنس» می‌برد، نه به وب‌سایت آن‌ها.

گوگل بیزنس یک فهرست کسب و کار رایگان از گوگل است. این مکانی است که می توانید تمام جزئیات ضروری در مورد کسب و کار خود را فهرست کنید: زمان افتتاح، آدرس، شماره تلفن، وب سایت و موارد دیگر. همچنین جایی است که مشتریان می توانند نظرات خود را بگذارند.

اگر می‌خواهید در نتایج بسته نقشه گوگل ظاهر شوید و فهرستی از «گوگل بیزنس» ندارید، این اولین نقطه تماس شماست.

با این حال، بیشتر کسب‌وکارها فقط با ثبت‌نام در «گوگل بیزنس» نمی‌توانند در اینجا رتبه‌بندی کنند. هدف گوگل رتبه‌بندی «بهترین» و قابل اعتمادترین مشاغل محلی در «بسته نقشه» است، بنابراین باید از تاکتیک‌های سئوی محلی استفاده کنید تا بهترین شانس را برای حضور داشته باشید.

 

می توانید در آموزش سئو لینک بگیر دات کام برای سئوی محلی اطلاعات بیشتری کسب کنید، اما اصول اولیه عبارتند از:

  • فهرست گوگل بیزنس را بهینه کنید.
  • نقل قول های محلی با کیفیت بالا بسازید.
  • نظرات بیشتری از مشتریان دریافت کنید.
  • به صفحاتی که اهمیت دارند پیوند ایجاد کنید.

 

چگونه با برنده شدن در قطعه برجسته به بالای گوگل برسیم

قطعه های ویژه کادرهایی هستند که برای برخی از کلمات کلیدی در بالای نتایج جستجو ظاهر می شوند. آنها یک قطعه کوتاه و مرتبط از یکی از صفحات با رتبه برتر را نشان می دهند. اگر قبلاً در صفحه اول برای یک پرس و جو با یک قطعه برجسته در بالا رتبه بندی کرده اید، ممکن است با کمی سئوی درون صفحه آن موقعیت را به دست آورید.

می توانید موقعیت فعلی رتبه بندی خود را در گوگل یا با جستجوگر رتبه رایگان Ahrefs و یا تحلیل رایگان سئوی سایت شما در لینک بگیر دات کام بررسی کنید.

 

چگونه با سئو به صدر گوگل برسیم؟

اگر به طور منظم نتایج ارگانیک «لینک آبی» را در بالای گوگل می بینید، باید روی سئو سرمایه گذاری کنید. به عنوان نقطه شروع برای سئوی سایت آموزشگاهی، این به معنای توجه به بهترین شیوه های سئو و داشتن سایتی است که:

 

  1. موبایل پسند باشد
  2. بارگذاری سریع داشته باشد
  3. استفاده آسان (ناوبری واضح، UX خوب و غیره)
  4. ایمن (یعنی HTTPS نه HTTP)
  5. به خوبی ساختار یافته باشد
  6. عاری از سایر مشکلات فنی سئو باشد.

 

با این حال، بهترین شیوه‌ها و بهینه‌سازی‌های سئو به ندرت برای رتبه‌بندی در رتبه‌های برتر کافی هستند. اگر اصول اولیه را پوشش داده‌اید و هنوز جایی دیده نمی‌شوید، خرید بک لینک از سایتهای معتبر تخصصی را در برنامه استراتژی خود پر رنگ تر کنید. برای سایتهای تازه کار بهترین پیشنهاد، خرید رپورتاژآگهی در سایتهای مرتبط است. بهتر است لیستی از سایتها تهیه کنید که در آنها هم سایت ضعیف، سایت متوسط و هم سایت قوی باشد. دلیل این امر اینست که گوگل به سایتهایی که بصورت ارگانیک (طبیعی) بک لینک گرفته اند اعتبار بیشتری می دهد، تا سایتی که فرضا فقط از 10 سایت بسیار قوی بکلینک گرفته است و از نظر گوگل مشخص است که بکلینکها طبیعی نیستند.

 

1401/03/20
17:18:50
5.0 / 5
1025
تگهای خبر: رپورتاژ , تخصص , تقویت , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
anitel.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی تل محفوظ است (1395-1403)

آنی تل


فناوری اطلاعات و ارتباطات