سلبریتی ها هدف کمپین پاکسازی فضای مجازی چین
به گزارش آنی تل اداره فضای سایبری چین(CAC) از امروز یک کمپین پاکسازی فضای سایبری راه اندازی کرده که هدف آن مقابله با سواستفاده آنلاین، هرج و مرج در گروههای طرفداران سلبریتی ها، پول دوستی و غیره است.
به گزارش آنی تل به نقل از رویترز، ناظر فضای سایبری چین در حساب رسمی خود در وی چت خبر مذکور را اعلام نمود و اظهار داشت: بعنوان بخشی از این کمپین به دقت محتوای پلت فرم ها و تبلیغات را طی بازه فستیوال بهاره بررسی می کند. در بیانیه سازمان آمده است: هدف نهایی کمپین اصلاح کردن بی نظمی در اینترنت، کنترل گسترش فرهنگ نامناسب، ایجاد فرهنگ سلامت و محیط آنلاین هماهنگ برای کاربران اینترنت بخصوص افراد زیر سن قانونی طی این فستیوال است. چین اولین بار تابستان گذشته مقابله با صنعت درحال گسترش سرگرمی را شروع کرد و رفتار سلبریتی ها و گروههای طرفداری از آنها را هدف گرفت. همینطور دولت این کشور نشان داده این نظارت سختگیرانه ادامه خواهد داشت. بازه فستیوال بهاره که به سال نو قمری هم معروف است، یکی از بزرگترین تعطیلات چین است و یک هفته طول می کشد. اداره فضای سایبری چین اعلام نموده روی قلدری سایبری و گسترش شایعات آنلاین و همینطور هرگونه رفتاری تمرکز می کند که نشان دهنده شیوه زندگی تجملاتی باشد و از جانب سلبریتی ها افراد را به پول دوستی یا خرافات تشویق کند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب