هوآوی برای نخستین بار در فهرست 10 برند با ارزش جهان قرار گرفت
آنی تل: هوآوی از نگاه Brand Finance در فهرست ده برند باارزش جهان قرار گرفت. این برای نخستین بار در تاریخ است كه شركت هوآوی باتوجه به آمارهای رو به رشد خود، در این فهرست قرار گرفته است.
در گزارش جدید انتشار یافته با نام Global 500 2020 از طرف Brand Finance، شركت هوآوی در جایگاه سومین شركت چینی فهرست ارزشمندترین برندها، با ارزش ۶۵.۰۸۴ میلیارد دلار قرار گرفته، ارزشی كه افزایش ۴.۵ درصدی را در مقایسه سال به سال نشان میدهد.
Brand Finance در گزارش خود درباره هوآوی نوشته: «آنچه واضح است، با افزایش حضور هوآوی در بازارهایی كه بطور سنتی توسط سرویس دهنده های غربی پوشش داده می شدند، فرصت بزرگی برای صنایع مخابراتی و حوزه 5G هوآوی به دست آمده و این شركت، وارد رقابت شدیدی شده است. با وجود این رقابت چالش برانگیز، این شركت مسیر پیش رو را هموار كرده و با ارزش برند حدود ۶۵.۱ میلیارد دلاری، برای نخستین بار در بین ۱۰ برند با ارزش جهان قرار گرفته است».
ایالات متحده آمریكا با داشتن ۲۰۵ شركت كه عددی حدود ۴۵.۴ درصد از ۵۰۰ شركت برتر فهرست را تشكیل می دهد، بهترین عملكرد را با مجموع ارزش برندها به مقدار ۳۲۰۴ میلیارد دلار داشته است. چین با حضور ۷۰ شركت، معادل ۱۸.۹ درصد و ارزش مجموع ۱۳۳۴ میلیارد دلار، رقابت نزدیكی با آمریكا را تجربه می كند.
بخش فناوری، چشمگیرترین حضور را در بخش باارزش ترین ها دارد. در بین ۵۰۰ شركت با ارزش جهان، ۴۶ شركت معادل ۱۴ درصد، از بخش فناوری حضور دارند و مجموع شركت های حوزه فناوری ارزشی معادل ۹۸۶.۵ میلیارد دلار دارند. هوآوی، تنها برند چینی حوزه فناوری است كه در بین ۱۰ برند با ارزش جهان جای گرفته است.
رشد ارزش برند هوآوی را می توان به تعهد این شركت به نوآوری، مربوط دانست. امری كه سبب شده بطور پیوسته شاهد بهبود رقابت در بخش محصولات و البته ارتقای تجربه كاربران باشیم.
در ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی، هوآوی پیش بینی نمود كه ۲۴۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را روانه بازار خواهدنمود تا موقعیت خودرا بعنوان دومین شركت بزرگ سازنده گوشیهای هوشمند در جهان، تثبیت كند. این شركت، بیشتر از ۴۴ میلیون دستگاه گوشی پرچم دار سری HUAWEI P و HUAWEI Mate را وارد بازار كرد كه در مقایسه سالانه، این رقم افزایش ۵۰ درصدی را نشان میدهد. گوشیهای هوشمند 5G هوآوی با تحسین منتقدان و طرفداران به سبب پیشرفت های چشم گیر در حوزه فناوری، ركورد ۶.۹ میلیون دستگاه عرضه به بازار را تا دسامبر ۲۰۱۹ میلادی به ثبت رساندند.
هوآوی در سال قبل میلادی، تجربه فراگیر و جامعی را با رونمایی از طیف جدید محصولات در بخش های مختلف، شامل تبلت ها، كامپیوترهای شخصی، دستگاه های پوشیدنی و تجهیزات اینترنت اشیا در اكوسیستم HiLink ایجاد كرد.
در نگاه به آینده، هوآوی همچنان متعهد به سیاست های فراگیر و یكپارچه باقی خواهد ماند. ریچارد یو مدیرعامل هوآوی در این زمینه می گوید: سیاست جامع و یكپارچه با سناریوهای مختلف، تمركز اصلی هوآوی برای ده سال آتی خواهد بود. ما در تعهدمان برای ایجاد اكوسیستمی مجتمع ثابت قدم هستیم؛ فضایی كه در آن تبلت ها، كامپیوترهای شخصی، دستگاه های واقعیت مجازی، دستگاه های پوشیدنی، نمایشگرهای هوشمند، اسپیكرهای هوشمند، خودرو ها و تجهیزات اینترنت اشیا، همگی در رابطه با گوشیهای هوشمند قرار گرفته تا تجربه كاربری كاملاً یكپارچه و بی سیمی را عرضه كنند.
منبع: آنی تل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی تل در مورد این مطلب